Olen muistaakseni maininnut tästä jossain muussakin viestiketjussa, mutta tosiaan silloin kun sarjan viimeisin esityskerta alkoi, niin laitettiin parit ilmoitukset foorumista mm. irkkigalleriaan ja telkun kommentteihin. Ensimmäisten päivien aikana (sarja oli jo alkanut) vieraita oli jopa pari tuhatta uniikkia. Mutta helvetin pieni määrähän niistä lopulta tänne kirjautui tai jäi kirjoittamaankaan.
Suurelle osalle vaikutti paremmin sopivan irc-gallerian twinpeaks-yhteisö, jossa sitten suunnilleen heiteltiin one linereita ja joka sivulla myös joku laittoi jotain juonipaljastuksia.
En ole jaksanut enää pitkään aikaan juurikaan seurata noita ulkomaisia foorumeita, mutta onko niissäkään kovin erikoinen meno enää viime aikoina ollut? Dugpan foorumit taisi aktivoitua DVD-julkaisujen myötä, mutta mitenkä muut? Loppujen lopuksi kirjoittajien määrä on kuitenkin mielestäni aina ollut erittäin pieni vaikka viestejä saattaisikin paljon olla. Faneja toki on paljon, mutta ilmeisesti lähinnä keskittyvät lukemaan.
Ehkä mun pitäis (ja olisi pitänyt) ylläpitäjänä yrittää saada keskustelua aikaan ja aloittaa viestiketjuja ja muuta, mutta kun olen aina itse ollut lähinnä lurker-tyyppiä.

Parempi sivustokin voisi tietysti tuoda enemmän kävijöitä.