Odotushuone
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Syyskuu 10, 2010, 05:28:49 pm

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
News
Season 2 DVD ensimmäinen puolisko jo myynnissä Saksassa! (virallinen Saksan julkaisupäivä 4.1.)
Stats
1036 viestiä 98 aihetta kirjoittanut 102 jäsentä
Uusin jäsen: Henra
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy
+  Odotushuone
|-+  TwinPeaks.fi
| |-+  Tiedotteet & Palaute
| | |-+  Palautetta
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Palautetta  (Luettu 2459 kertaa)
Jude
Newbie
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : Huhtikuu 03, 2008, 10:14:51 pm »

Olen uusi täällä, ja harmittaa kun olen näin myöhään löytänyt tämän foorumin, tai älysin vasta nyt rekisteröityä. Harmittaa sikäli ettei kovin aktiivisesti tunnu pääsevän keskustelemaan suomeksi twin peaks fanien kanssa, enkä ole ulkomaalaisiakaan foorumeja nopealla haulla löytänyt, ja yksi ei toiminut edes. Joten missäs niitä sitten olisi?

Mutta pitäisikö paikkaa jotenkin mainostaa vai olisiko se pitänyt tehdä silloin, kun jaksoja tuli maikkarilta/subilta? Tosin kuten aiemmin sanottu, tuleehan uusia julkaisujakin vielä TP:stä ja en usko että aika olisi liian myöhäinen sanan levitykselle. Koska 99 rekisteröitynyttä käyttäjää yli vuoden sisään on minusta tälläiselle sarjalle aivan liian vähän, vai mitä arvelette?
tallennettu
Profet5
Host
Full Member
**
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : Huhtikuu 04, 2008, 12:03:00 am »

www.dugpa.com

www.twinpeaksgazette.com

Siinä kaksi ihan pätevää TP/Lynch-saittia, jotka toimivat kyllä ja ovat aktiivisia. Keskustelufoorumiton, mutta ihan klassikko TP-sivusto löytyy osoitteesta www.twinpeaks.org.

Tämä suomi-foorumi nyt on ollut puolikuollut jo pitkään. Aktiivisimmillaan touhu oli alussa kun sarjan viimeisen uusintakierros pyöri televisiossa. En tiedä muuttaisiko tuo mainostus asiaa mihinkään, mutta mikään ei tietenkään estä jäseniä levittämästä sanaa tämän paikan olemassaolosta.
tallennettu
Sundance
Inhabiting Spirit
Jr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #17 : Huhtikuu 04, 2008, 03:27:20 am »

Olen muistaakseni maininnut tästä jossain muussakin viestiketjussa, mutta tosiaan silloin kun sarjan viimeisin esityskerta alkoi, niin laitettiin parit ilmoitukset foorumista mm. irkkigalleriaan ja telkun kommentteihin. Ensimmäisten päivien aikana (sarja oli jo alkanut) vieraita oli jopa pari tuhatta uniikkia. Mutta helvetin pieni määrähän niistä lopulta tänne kirjautui tai jäi kirjoittamaankaan.

Suurelle osalle vaikutti paremmin sopivan irc-gallerian twinpeaks-yhteisö, jossa sitten suunnilleen heiteltiin one linereita ja joka sivulla myös joku laittoi jotain juonipaljastuksia.

En ole jaksanut enää pitkään aikaan juurikaan seurata noita ulkomaisia foorumeita, mutta onko niissäkään kovin erikoinen meno enää viime aikoina ollut? Dugpan foorumit taisi aktivoitua DVD-julkaisujen myötä, mutta mitenkä muut? Loppujen lopuksi kirjoittajien määrä on kuitenkin mielestäni aina ollut erittäin pieni vaikka viestejä saattaisikin paljon olla. Faneja toki on paljon, mutta ilmeisesti lähinnä keskittyvät lukemaan.

Ehkä mun pitäis (ja olisi pitänyt) ylläpitäjänä yrittää saada keskustelua aikaan ja aloittaa viestiketjuja ja muuta, mutta kun olen aina itse ollut lähinnä lurker-tyyppiä. Virnistää

Parempi sivustokin voisi tietysti tuoda enemmän kävijöitä.
tallennettu
Profet5
Host
Full Member
**
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #18 : Huhtikuu 04, 2008, 09:58:24 pm »

Aika pieni piirihän noille Dugpan ja Gazetten boardeille kirjoittaa, mutta kyllä siellä lähes koko ajan on useampia aktiivisia ketjuja. Sellaista aaltoliikettä, välillä laantuu ja välistä käy kiihkeämpänä se keskustelu siellä. Tosin keskustelujen tasosta voi olla montaa mieltä. Yleensäkin netti-keskustelu tuppaa liian usein noudattamaan ennalta-arvattavia ja moneen kertaan hiihdettyjä latuja. Tosin välillä myös välähtää, noilla TP-foorumeillakin.

Mutta mitä tähän foorumiin tulee, niin kuten Sundance, minäkin olen aina mieltänyt itseni enemmän lurkeriksi, joten koen aika vieraaksi sen, että pitäisi jotenkin yrittämällä yrittää lietsoa keskustelua esiin.

Parempi sivustokin voisi tietysti tuoda enemmän kävijöitä.

Sivusto on kelvollinen. Sitä myös voidaan parannella pikku hiljaa.
tallennettu
Pulp
Newbie
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #19 : Huhtikuu 05, 2010, 08:38:24 am »

Päevää.. Tulinpa pitkästä aikaa vierailleeksi täälläkin taas ja kovin on hiljaisen oloista (itseänikin voin toki siitä osaltani syyttää..), jotta ajattelinpahan koittaa huudella josko täällä vielä jotain äksöniä on? Hymyilee Ainakin yksi vieras näyttää olevan käymässä sivuilla minun lisäkseni, jei... Hymyilee leveästi Harmittaa sivuston hiljeneminen muttta kuten jo totesinkin, oishan tuota saanut olla itsekkin hieman aktiivisempi... Nolostunut
tallennettu
Jude
Newbie
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #20 : Huhtikuu 05, 2010, 09:52:43 pm »

Päevää.. Tulinpa pitkästä aikaa vierailleeksi täälläkin taas ja kovin on hiljaisen oloista (itseänikin voin toki siitä osaltani syyttää..), jotta ajattelinpahan koittaa huudella josko täällä vielä jotain äksöniä on? Hymyilee Ainakin yksi vieras näyttää olevan käymässä sivuilla minun lisäkseni, jei... Hymyilee leveästi Harmittaa sivuston hiljeneminen muttta kuten jo totesinkin, oishan tuota saanut olla itsekkin hieman aktiivisempi... Nolostunut

Itse poikkesin sivustolla tänään siksi, koska Twin Peaksin pilottijakson TV:n ensiesityksestä tulee 8. päivä tätä kuuta tasan 20v. Tämä on hienoa aikaa Twin Peaks fanille Hymyilee
tallennettu
harde85
Host
Jr. Member
**
Poissa Poissa

Snoqualmie I wanna go there

Profiili
« Vastaus #21 : Toukokuu 11, 2010, 10:03:05 pm »

Hei, minäkin taidan olla vielä hengissä... Virnistää Eipä ole foorumeilla tullut käytyä sitten...en edes muista. Nyt tuli taas ajankohtaiseksi kun ajattelin aloittaa Season 1 katselun. Vieläköhän täällä muutamat ihmiset kävisivät, saataisiin keskustelua  Iskee silmää Entäs Sundance?
tallennettu
Sivuja: 1 [2] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Modified from Mercury by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!